FANDOM

Xiaolin Showdown - serial opowiada o losach czwórki mnichów, którzy przechodzą szkolenie w klasztorze Xiaolin. "Wybrańcy Xiaolin", czyli Omi który włada żywiołem wody, Raimondo Pedrosa który włada żywiołem wiatru, Kimiko Tohomiko która włada żywiołem ognia oraz Clay Bailey władający żywiołem ziemi muszą stawić czoło złu rozsiewanemu przez ducha złej, 1 500-letniej, Heylińskiej wiedźmy Wuyi, która ma pomoc w postaci geniusza zła, którym jest Jack Spicer. Mnisi Xiaolin pokonując swoje słabości i lęki, toczą z przeciwnikami należącymi do Heylina pojedynki o mistyczne przedmioty zwane Shen Gong Wu, które w nieodpowiednich rękach mogą doprowadzić do katastrofy świata.

Wuya, niezadowolona ze współpracy z Jack'iem, który bardziej zajmuje sie budowaniem swoich robotów niż szukaniem magicznych SGW, często szuka innych, lepszych współpracowników. Między innymi zaliczają się do nich :

  • Katnappé - kobieta-kot, początkująca złodziejka posługująca się swoimi kocimi umiejętnościami oraz technologią
  • Tubbimura - wielki, otyły ninja, którego nie wolno lekceważyć, a zwłaszcza naśmiewać się z jego wyglądu
  • Mala Mala Jong - potężny, niepokonany demon stworzony tylko z SGW, którego może powstrzymać tylko usunięcie z niego Serca Jonga.

Prawie zawsze jednak okazuje się, że współpraca z innymi członkami Heylina jest nieudana i Wuya musi polegać na Jack'u.

W 2 serii serialu dochodzą nowe postacie, między innymi:

a w 3 serii pojawia się Hannibal Roy Fasolka ze swoim Ptakiem Ying-Ying.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki