FANDOM

Wielki Mistrz - najwyższa ranga, do jakiej może dojść mnich Xiaolinu; otrzymuje ją potężny wojownik, który stał się faktycznie żywą legendą dzięi swoim umiejętnościom i dokonaniom; strój Wielkiego Mistrza to biała bluzka, szara tunika i czarna szarfa.

Techniki walki Wielkiego Mistrza zostały pokazane w obu częściach odcinka Czas po czasie, który stanowił zakończenie całego serialu Xiaolin - pojedynek mistrzów, natomiast w odcinku Przeszłe Dni zostało pokazane, jak Wielki Mistrz zmienia mały kamień w magiczną szkatułkę, która jest w stanie uwięzić i pozbawić mocy groźną i trudną do pokonania wiedźmę Heylinu, którą jest Wuya.

Jedyną osobą w xiaolińskim uniwersum jest Dashi, który jest uważany za stwórcę najpotężniejszych przedmiotów na świecie - mistycznych atrybutów mocy Shen Gong Wu. W odcinku Przeszłe Dni Dashi zapewnił Omiemu, że też będzie potrafił takie rzeczy jak on, jeśli kiedyś zostanie Wielkim Mistrzem, co wskazuje na to, że ranga ta była możłiwa do osiągnięcia przez innych mnichów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki