FANDOM

Tiny Sim jako Łasiconator.

Tiny "Łasiconator" Sim - główny antagonista odcinka Rysuj, by być złym (Drawn to be Evil) oraz postać z odcinka Znak smoczych dusz (Drawn to be Evil) w serialu Kroniki Xiaolin; nastoletni amatorski rysownik; w wersji polskiej głosu użyczył mu Józef Pawłowski; zakochany w Kimiko Tohomiko.

Historia Edytuj

Mieszkał na odludziu w drewnianym domu położonym w głębi lasu razem z matką (o ojcu nic nie wiadomo). W nieznanych okolicznościach wszedł w posiadanie Shen Gong Wu o nazwie Pryzmat Genezy, które wykorzystywał do tworzenia łasic, które rysował, a następnie za pomocą artefaktu przywoływał do życia. Robił to w tak liczny sposób, że wymykały się one spod kontroli i zachodziły np. do świątyni mnichów Xiaolinu. Uważał, że w życiu żadna dziewczyna nie chciała z nim rozmawiać, chociaż nie był nieczuły na kobiece wdzięki. Był wielkim fanem Jacka Spicera, którego nieco przypominał pod względem charakteru. Chciał być taki jak on, toteż pewnego dnia postanowił zostać superłotrem o pseudonimie "Łasiconator". Dał o sobie znać młodemu geniuszowi zła, w którego domu zagościły łasice Tiny'ego Sima. Chłopak dołączył do swego idola, stając się jego towarzyszem i pomocnikiem w walce o Shen Gong Wu Kukuryku Koguta, które umożliwiało ulepszenie mocy danego Wu. Chociaż Jack Spicer przegrał pojedynek mistrzów z Kimiko, Omi nie mógł zapanować nad wygranym przez nią Kukuryku, które w rezultacie zagarnął Tiny Sim. Wykorzystał je do wzmocnienia swych łasic, z których stworzył prawdziwą armię, a jedno z nich stało się ogromne i zyskało dwie głowy - służyło ono jako środek transportu swego stwórcy.

Po powrocie do kryjówki Jacka Spicera Łasiconator zdradził swój ideał, ogłaszając się jego fanwrogiem. Pokonał Jackboty i przyciągnął do siebie Wuyę, która była pod wrażeniem jego potęgi. Tiny Sim poczuł do niej miętę, gdyż była ona pierwszą dziewczyną, która chciała z nim gadać. Z wdzięczności za to postanowił uczynić z niej piękną postać, materializując rysunek Pryzmatem Genezym lecz zamiast tego wyszła pokraczna karykatura, która wzbudziła przerażenie u Wuyi. Jack Spicer zawiązał przymusowy sojusz z Omim, Raimundem, Kimiko, Clayem i Ping Pongiem w celu zniszczenia pozycji ich nowego wroga. Został ostatecznie pokonany, gdy wskutek wypadku podczas bitwy między nimi jego idol zmienił się w wielką i silną małpę, która odebrała mu Pryzmat Genezy. Tiny Sim uciekł do domu, stając się na powrót zwykłym nastolatkiem, lecz nie zarzucił znajomości z Jackiem Spicerem i powrócił do niego jako stażysta projektujący maszyny, przestał bowiem zajmować się rysowaniem łasic. Wykonywał również różne usługi dla Jacka Spicera w rodzaju "przynieś, podaj, pozamiataj". Jeden z jego szkiców został ożywiony Pryzmatem Genezy, zmieniając się w powietrzny środek transportu Omiego, Raimundo, Claya, Ping Ponga i Jacka Spicera, którzy wyruszyli do innego wymiaru w poszukiwaniu Kimiko. Gdy opuścili oni dom Jacka, Tiny Sim nie posiadał się z radości, gdyż mógł on korzystać z nieobecności swego pracodawcy. Wiązał z tym złe zamiary...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki