FANDOM

Takbot - specjalny Jackbot, który nie jest w ogóle przeznaczony do walki, a jego zadanie polega na usługiwaniu swojemu stwórcy; podobnie jak zwykłe Jackboty jest tylko latającym korpusem z głową, różni się jednak od nich tym, że posiada wygląd kelnera (kamerdynera?), a jego głowa przedstawia ludzką twarz z ciągłym uśmiechem na ustach; występuje w odcinkach Miasto PandaBubby oraz Olej w Rodzinie; w Kronikach Xiaolin można uznać za jego następcę F-Bota.

Chociaż wydaje się prostym robotem, stworzenie go wymaga specjalnych części, których nabycie kosztuje bardzo dużo pieniędzy. Jack Spicer tak bardzo chciał go zbudować, że podjął irracjonalną decyzję o zaciągnięciu pożyczki u hongkońskiego mafiosa PandaBubby, który dał mu pieniądze, przyjmując w zastaw... wszystkie Shen Gong Wu Jacka Spicera (oprócz Małpiej Buławy). Młody geniusz zła stworzył Takbota, który okazał się idealny w wypełnianiu swojego przeznaczenia. Podlizywał się bezkrytycznie Jackowi Spicerowi, nazywając go geniuszem, oraz podawał mu desery. Jack uważał go za idealnego towarzysza do podbijania świata, jednak Wuya miała inne zdanie, uznając nowego robota za kolejną niepotrzebną maszynę, a już kompletnie nim wzgardziła, gdy dowiedziała się o nierozważnej sprzedaży Shen Gong Wu. Kiedy po tym odkryciu Takbot znowu nazwał Jacka geniuszem, ta tak się wściekła, że młody geniusz zła musiał się przytulić do swego nowego robota. Gdy został razem z mnichami Xiaolinu złapany przez PandaBubbę, po ich uwolnieniu przywołał do siebie Jackboty. Sprowadził również Takbota, który nie zdając sobie sprawy z trwającej właśnie walki proponował Jackowi przekąskę. Ten uznał, że nie jest to odpowiednia pora, i miał rację. Ubrany na czarno pomocnik PandaBubby rzucił w robota Gwiazdą Hanabi, która wypełniła jego wnętrze kulą ognia. Ponieważ w środku robota znajduje się benzyna, Jack słusznie wpadł w panikę. Awaria sprawiła, że Takbot wydał z siebie histeryczny śmiech i eksplodował, wyrzucając w górę i mieszając Shen Gong Wu wszystkich walczących stron: Xiaolinu, Jackowi oraz PandaBubbie.

W odcinku Olej w Rodzinie Takbot leżał rozłożony na stole, kiedy Jack Spicer bawił się zdobytym przez siebie Shen Gong Wu - Rio Reverso. Kiedy z Takbota zaczęła wyciekać ropa, Jack użył Rio Reverso, by zobaczyć, co powstanie z cieczy. Udało mu się w ten sposób wskrzesić armię małych dinozaurów. W odcinku Czas po Czasie (część pierwsza) można zobaczyć robota, który jest nieco podobny do Takbota. Jest to mechaniczny konferansjer, który zapowiedział udział Omiego w walce na arenie.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki