FANDOM

Detektobotka - specjalny Jackbot, który miał zastępować Wuyę u Jacka Spicera; podobnie jak Wuya w polskiej wersji językowej dubbinguje ją Anna Sroka.

Historia Edytuj

Pojawiła się tylko w odcinku Demoniczne Nasionko, w którym Jack Spicer stworzył ją z powodu tęsknoty za Wuyą, ta bowiem odeszła do Chase'a Younga po porażce Jacka i jego armii zielonych małp (odcinek Rok Zielonej Małpy). Aby stłumić w sobie żal, Jack Spicer sprawił sobię Detektobotkę, która w odróżnieniu od Wuyabotów (odcinek Mistrz Mnich Guan) nie była wierną kopią swego pierwowzoru. Jedyne, co miała do niej podobne, to głowa i umiejętność wyczuwania Shen Gong Wu, potrafiła również prowadzić pojazdy i mierzyć do wrogów z działka laserowego w przypadku zagrożenia życia swego stwórcy. Została skonstruowana w taki sposób, by odpowiadała wszelkim potrzebom swego pana: miała smukłą posturę modelki i nieustannie podlizywała się Jackowi, mówiąc mu np., że jest supergeniuszem. Kiedy do rezydencji Jacka włamał się Vlad, Detektobotka chciała go zastrzelić, aby bronić swego stwórcę, lecz Jack jej na to nie pozwolił, gdyż przybysz nie miał wobec niego złych zamiarów. Perfidnie śmiała się wraz z oboma mężczyznami, kiedy zaplanowali oni kradzież Nasionka Heylinu ze świątyni Xiaolinu.

Kierowała Świdrem, którym złoczyńcy dostali się prosto pod skrzynię z Nasionkiem - Detektobotka zlokalizowała je dzięki swoim czujnikom. Gdy Nasionko zostało uwolnione i odzyskało swą potęgę, zmieniło Jacka i Vlada w rośliny. Wówczas Detektobotka wyczuła nowe Shen Gong Wu, którym była Księżycowa Szarańcza. Dzięki niej Nasionko Heylinu dowiedziało się o tym niebezpiecznym dla niego artefakcie, po czym zmusiło do współpracy Jacka Spicera i Vlada. Detektobotka była tak zdegustowana tchórzliwym serwilizmem swych panów, że nazwała Jacka mięczakiem i powiedziała mu, że więcej się do niego odezwie. Zdjęła swoje robotyczne usta i cisnęła je na ziemię, po czym odeszła. Zachowując się w ten sposób pokazała, że jest aż za bardzo podobna do Wuyi. Nie wiadomo, co się z nią później stało.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki