FANDOM

Patrick "Patty" Bailey - główny i tytułowy protagonista odcinka Super Cow Patty, brat Claya i Jessie, wnuk Lily; superbohater działający pod pseudonimem Super Cow Patty.

Życiorys Edytuj

Jego historia jest podobna do Jessie - tak jak ona miał pretensje do brata, że wszyscy poświęcają mu znacznie więcej uwagi, niż rodzeństwu. W odróżnieniu od siostry nie stał się jednak "najlepszym z najgorszym", a wręcz przeciwnie. Chociaż pędził żywot samotnego strzelca, okazał się godnym konkurentem dla brata, gdyż potrafił walczyć równie skutecznie, jak on, a nawet lepiej. Po raz pierwszy drużyna spotkała go na pustyni podczas poszukiwań Shen Gong Wu o nazwie "Łał, Ale Ze Mnie Gęś". Stoczył o nie potyczkę z Le Mimem. Miał zamiar wyzwać go na Pojedynek Mistrzów, lecz obaj rozłączyli Shen Gong Wu, które okazało się dwuczęściowe. Super Cow Patty oddał swój element Clayowi, jednak ani on, ani reszta Xiaolinu nie wiedzieli, kim był jeździec. Bohater kontynuował swoją karierę, pomagając Xiaolinowi podczas ich potyczek ze złoczyńcami Heylinu. Pokonał Cyklopa, Katnappe i Tubbimurę. Jego wyczyny wzbudziły taki podziw u Jacka Spicera, że ten zaczął go naśladować, zakładając podobny do jego kostiumu strój i zyskując rzesze wejść na filmik, w którym rapował w uniformie krowiego superbohatera.

Po objawieniu następnego Shen Gong Wu - Skrzeli Hamachi - stanął do pojedynku mistrzów o nie z Clayem, wcześniej uniemożliwiając zdobycie tego artefaktu mnichom Xiaolinu. Wyzwanie polegało na wspinaczce na szczyt góry po Shen Gong Wu. Super Cow Patty postawił swój element "Łał, Ale Ze Mnie Gęś", zaś jego brat - Pięść Żelaznego Niedźwiedzia. Patty wygrał pojedynek, po czym zdjął maskę. Clay rozpoznał w nim swego brata, nie wierząc własnym oczom. Drużyna zaprosiła go do swej świątyni na Górze Tysiąca Warstw, gdzie Patrick opowiedział o swoich motywach zostania superbohaterem. Zmierzył się nawet ze swoim bratem w zapasach na ringu wypełnionym fasolą, jednak znów okazał się silniejszy. Nie chciał pogodzić się z Clayem, chociaż ten bardzo tego pragnął. Kiedy opuścił świątynię, został zaczepiony przez Jacka, który w groteskowym stylu chciał być jego pomocnikiem o imieniu "Stek Cielęcy", na co brat Claya przystał, gdy okazało się, że Jack ma namiary na kryjówkę Le Mima - posiadacza drugiej części "Łał, Ale Ze Mnie Gęś". Po jej odnalezieniu usiłował pokonać Le Mima, jednak zaczął ulegać, gdy ten zastosował przeciwko niemu iluzoryczne armaty. Jack Spicer zdradził go i opublikował w Internecie wideo przedstawiające nierówną walkę, którą obejrzała drużyna Xiaolinu. Postanowiła ona pomóc protagoniście i wyruszyła, by pomóc mu w starciu z niemym łotrem. Clay i Super Cow Patty połączyli oba elementy "Łał, Ale Ze Mnie Gęś", zmieniając się w wielką mechaniczną gęś, która zdeptała Le Mima. Po zwycięstwie nad nim bracia czule się pojednali.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki