FANDOM

Pan Spicer - nieznany z imienia i nie występujący osobiście w serialu ojciec Jacka Spicera.

Jedyna osobna wzmianka o nim pojawia się już na początku xiaolińskiego uniwersum - w odcinku Podróż Tysiąca Mil, w którym wysyła z Hongkongu prezent dla swojego syna - Magiczną Szkatułkę. Jeden z Jackbotów podał szkatułkę Jackowi, mówiąc: Przyszedł prezent od ojca z Hongkongu. Pan Spicer nieświadomie doprowadził tym czynem do rozpoczęcia fabuły całego uniwersum, gdyż była w nim ukryta Wuya, można więc uznać. Później Jack Spicer wspomina czasami o rodzicach, jednak nie mówi o ojcu osobno. Można się domyślać, że był podróżującym biznesmenem, gdyż Spicerowie mieszkali w bogatej rezydencji, a skoro wysłał prezent z Hongkongu, musiał odbywać wiele podróży, tym bardziej, że zdaje się w ogóle nie przebywać we własnym domu. Być może był zbyt zajęty, by zajmować się synem, co mogło wpłynąć na psychikę niedojrzałego Jacka, bardzo przywiązanego do matki. Nie wiadomo, czy wiedział coś o przynależności Jacka do Heylinu albo o jego tajnej pracowni pod domem, która była miejscem często głośnych włamań i walk.

W odcinku Zaplątana Pajęczyna Jack wspomina, że jego rodzice urządzają głośną imprezę na górze, która denerwowała go dobiegającymi z przyjęcia dźwiękami. Można się dzięki temu dowiedzieć, że ojciec Jacka był na niej obecny. Z kolei w odcinku Omi Ratuje Święta (Kroniki Xiaolin) Jack żali się, że jego rodzicie powiadomili go o zgubieniu przez pocztę prezentów przeznaczonych dla niego, przez co znienawidził święta.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki