FANDOM

Otumaniacz (ang. Woozy Shooter) - Shen Gong Wu, które wypuszcza z siebie fioletowe fale gazu dymnego ogłupiającego istoty, na które się je skieruje; ukryty w kanionie.

Historia Edytuj

Uaktywniło się w odcinku Uczeń, w oprócz Xiaolinu poszukiwali go Robo-Jack i Jack Spicer oraz Katnappe. Dwoje ostatnich otrzymało misję jego odnalezienia od Chase'a Younga, który chciał w ten sposób wyłonić złoczyńcę godnego bycia jego uczniem. Katnappe nabrała drużynę adeptów Xiaolinu, gdy przywitali się ze swoimi Twójbotami, które zostały wykradzione i przeprogramowane przez Katnappe. Podstępnie pokonały one mnichów, zaś Jack Spicer popadł w konflikt ze źle (lub nawet aż za dobrze) skonstruowanym Robo-Jackiem, który chciał sam zdobyć Shen Gong Wu, eliminując swego stwórcę. Kocia złodziejka zwyciężyła więc walkę o Otumaniacz, a Chase Young ogłosił wszystkim zgromadzonym, że okazała się ona godna bycia jego uczennicą. Ta nie spoczęła na laurach i przygotowała włamanie do świątyni Xiaolin, aby wejść w posiadanie jeszcze więcej Shen Gong Wu. Kiedy Twójboty zwabiły na podwórze mnichów, Katnappe użyła Otumaniacza, by unieszkodliwić swoich wrogów. Pod wpływem Otumaniacza Clay myślał, że włada żywiołem wody i potrafi posługiwać się ciosem Tajfunowe Bum, a gdy Kimiko stwierdziła, że to ona jest wodą, odparł, że nie jest nią, tylko dziewczyną. Raimundo bawił się w dotykanie języka nosem, a Omi nazwał całą drużynę samymi tumanami, argumentując, że zostali otumanieni. Bełkoczący i wykonujący dziwne ruchy mnisi zostali bez trudu powaleni przez Twójboty, lecz losy walki odwrócił Jack Spicer, który po porażce z Robo-Jackiem został uczniem Xiaolinu. Katnappe chciała go również otumanić, lecz Jack Spicer miał przy sobie Odwracające Lustro, które odbiło promienie do napastniczki. Śmiejąc się bezmyślnie, straciła orientację i spadła z dachu, łamiąc nogę, zaś Otumaniacz wylądował na jej głowie, pozbawiając ją przytomności.

W odcinku Ratowanie Omiego Kimiko użyła Otumaniacza przeciwko Omiemu, kiedy ten stał się zły wskutek podstępu Chase'a Younga. W trakcie ataku mrocznego władcy na świątynię Xiaolin dziewczyna chciała w ten sposób powstrzymać opętanego kolegę, lecz ten uskoczył przed dymem i odepchnął ją w stronę wypuszczonych z Otumaniacza fal, przez co mniszka zaczęła zachowywać się jak cyklop. Chase Young wyjaśnił Omiemu po bitwie, że Shen Gong Wu to tylko nędzna proteza mocy. W kontynuacji Kroniki Xiaolin Otumaniacz został zastąpiony Króliczkiem Oszołomem, który w odróżnieniu od Otumaniacza zdawał się działać dłużej (np. jeden dzień).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki