FANDOM

Myszka Hodoku (ang. Hodoku Mouse) - Shen Gong Wu o wyglądzie brązowo-złotej myszy, które umożliwia właścicielowi naprawienie każdego swego błędu, np. naprawienie zbitego przez siebie lustra; jego skomplikowane, nie do końca jasne działanie, przypominające efekt użycia Piasku Czasu i Rio Reverso, nie zostało w ogóle ukazane w xiaolińskim uniwersum; ukryta w głębi podziemi w wielkiej pajęczej jaskini.

Uaktywniła się już na początku odcinka Niebezpieczne Umysły, gdzie poszukiwał go Xiaolin oraz Jack Spicer. Żadna ze stron nie odnalazła jej, gdyż wskutek nierozwagi młodego geniusza zła jego dżdżoboty rozkopały ziemię, uwalniając hordy wszystkożernych starożytnych pająków, które zagroziły istnieniu świata. Bohaterowie uciekli, lecz musieli wkrótce powrócić do podziemi, by odzyskać Myszkę Hodoku, gdyż tylko ona mogła naprawić błąd Jacka Spicera. Chłopak wyruszył po nią, gdyż zmusił go do tego Chase Young, a Wuya uświadomiła mu, że jeśli pająki zjedzą cały świat, nie będzie miał czym rządzić. Xiaolin i Heylin starł się o nią w pojedynku mistrzów, do którego stanęli Omi ze swoją Kulą Tornami oraz Jack Spicer z Językiem Saipinga. Wyzwanie polegało na grze w chowanego z Shen Gong Wu w błocie. Jackowi udało się wygrać pojedynek i zagarnąć myszkę, jednak nie posłuchał swych towarzyszy i zamiast od razu użyć Myszki, wolał się ponapawać zwycięstwem. W tym momencie od tyłu zaskoczyły go pająki, co tak go przeraziło, że upuścił Myszkę Hodoku, gubiąc ją. Nie została ona już później odzyskana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki