FANDOM

Megalód (inna nazwa: Kij do Zbijanego; ang. Whoabopop oraz Dodgeball Bat) - Shen Gong Wu, które po aktywacji uwalnia podskakujące wszędzie i bez opamiętania piłki; ukryte w pniu wielkiego drzewa w bagiennej krainie.

Historia Edytuj

Zostało uaktywnione w odcinku Upadek Xiaolinu. Dojo wyczuł je, gdy na jego ciele wyrosły krosty, które zaczęły szybko eksplodować białą mazią (tłuszczem?). O to Shen Gong Wu wywiązała się prawdziwa bitwa, gdyż Xiaolin miał za uczestników wyprawy Omiego, Raimundo, Kimiko (otumanionej przez Króliczka Oszołoma), Claya, Doja i Shadow (pod postacią Willow), zaś Heylin - Jacka Spicera, Wuyę, Tubbimurę, Katnappe, Cyklopa i Pączusię. Megalód chwycili jednocześnie Jack Spicer i Willow. Młody geniusz zła usiłował przy okazji poderwać dziewczynę, zapraszając ją na randkę, ta jednak nazwała go świrusem. Niespodziewanie dla wszystkich z nieba spadł Chase Young, który stanął na Shen Gong Wu, przez co rozpoczął się Pojedynek Trzech Mistrzów. Xiaolin postawił Grzebień Meduzy, zaś Jack Spicer - Płaszcz Moro Niewidkę. Chase Young stwierdził: A ja stawiam swoją urodę. Jest cenniejsza od twoich gadżetów (słowa skierowane do Jacka). Pojedynek był niczym innym, jak wspinaczką po wielkim drzewie w celu zdobycia Megalodu. Jack Spicer przegrał w starciu z Chase'm Youngiem, który z kolei został pokonany i zrzucony przez tryumfującą Willow.

Xiaolin nie spodziewał się, że udział Chase'a Younga stanowił farsę, która miała zamydlić oczy drużynie sił dobra. Willow śledziła Omiego, gdy ten składał Megalód do krypty. Po zniszczeniu świątyni przez Chase'a Younga i Shadow Megalód stał się jednym z Shen Gong Wu, którze przeszły do ich rąk. W odcinku Heylin Wewnątrz przeszedł on ponownie do Xiaolinu. Nigdy nie został użyty w serialu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki