FANDOM

Latarnia Sun Chi - Shen Gong Wu, które umożliwia jego właścicielowi połączyć swoje Chi z energią innych wojowników; ukryte na gałęzi drzewa na pustyni.

Historia Edytuj

Objawiło się jako ostatnie z czterech Shen Gong Wu w odcinku Generalny Łomot. Omi musiał zmierzyć się o z Jackiem Spicerem w Pojedynku Mistrzów, który polegał na dwu wyzwaniach: pierwsze zakładało, że wygra ten, kto dobiegnie pierwszy do Latarnii, drugie natomiast polegało na tym, że gracze musieli nosić szklanki wody, nie roniąc z nich ani kropli. Omi podstępnie pokonał Jacka Spicera i jako jedyny z czwórki mnichów zdobył Shen Gong Wu. Raimundo, Kimiko i Clay nie tylko nie wzięli reszty, lecz przegrali w pojedynkach mistrzów z najemnikami Jacka Spicera i zostali przez nich porwani. Omi podjął samotną misję ratunkową, biorąc tylko Latarnię Sun Chi. Uzbrojony tylko w nią włamał się do rezydencji i po krótkiej walce został unieruchomiony w nierównej walce przez trójkę złoczyńców i Jacka Spicera. Gdy sytuacja wydawała się beznadziejna, mały mnich skorzystał z mocy Latarnii Sun Chi. Wuya znała potężną właściwość artefaktu i kazała go powstrzymać, lecz było za późno. Omi połączył swoje Chi z energią swych przyjaciół, dzięki czemu był wzmocniony atakami żywiołów - Ogniem, Wiatrem, Ziemią i Wodą. Latarnia sprawiła, że był w stanie powalić Katnappe (Ogień Kimiko), Kameleobota (Wiatr - Raimundo) i Tubbimurę (Ziemia - Clay), zaś Wodę zarezerwował dla Jacka Spicera, który na widok przygotowań do ataku rzucił swój kij i uciekł przerażony. Po odzyskaniu wolności przyjaciele razem dotknęli Latarnii Sun Chi, która zaczęła mienić się blaskiem. Omi twierdził, że to nie on pokonał wrogów, lecz zrobiła to cała drużyna... Latarnia Sun Chi została po powrocie umieszczona w krypcie Shen Gong Wu i w następnych odcinkach w ogóle jej nie użyto, nie mówiąc już o tym, że nie została w ogóle wspomniana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki