FANDOM

Kumpelbot.jpg

Kumpelbot.

Kumpelbot - drugoplanowy antagonista odcinka Zamrożenie, poza którym nie pojawił się nigdzie indziej; specjalny Jackbot o wyglądzie schludnie ubranego mężczyzny, który mimo swego przyjacielskiego charakteru bardzo skutecznie sprawdza się w walce.

Został ożywiony przez Jacka Spicera za pomocą Serca Jonga, które sprawiło, że cały czas czuł potrzebę zaprzyjaźnienia się z kim. Wuya nazwała go "chłoptasiem" po tym, jak Kumpelbot obwieścił swemu stwórcy, że lubi go bez żadnego powodu. Towarzyszył mu w wyprawie po Księżycowy Medalion do pokrytej śniegiem krainy. Udało mu się pokonać Omiego, Raimundo, Kimiko i Claya, lecz nie podobała mu się walka z nimi, gdyż chciał mieć przyjaciół, nie wrogów. Z tego powodu się rozpłakał i nie mógł dłużej znieść bycia człowiekiem. Jack Spicer zdobył dzięki Kumplebotowi Księżycowy Medalion, lecz stracił Serce Jonga, które robot wyrwał samemu sobie i rzucił w tak ciasną górską szczelinę, że jego odzyskanie było raczej niemożliwe. Po utracie tego Shen Gong Wu Kumpelbot przestał działać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki