FANDOM

Księżycowy Medalion - Shen Gong Wu, które umożliwia właścicielowi panowanie nad ruchami księżyca, a przez to także na ustalaniem, jaka ma być pogoda lub pora roku; ukryty w śniegu na szczycie góry.

Uaktywnił się w odcinku Zamrożenie, w którym Omi, Raimundo, Kimiko i Clay stoczyli o nie walkę z Kumpelbotem - robotem stworzonym przez Jacka Spicera, który tym razem postanowił zaangażować w zdobycie Shen Gong Wu kogoś innego, niż wyruszać po nie osobiście. Kumpelbot doskonale wywiązał się z zadania i dostarczył swemu panu Księżycowy Medalion, jednak był zły, że przez walkę dla młodego geniusza zła nie miał przyjaciół, więc wyrzucił Serce Jonga, które ożywiło śnieżnego demona Rakshę. Jack Spicer używał Medalionu do zabawy w rozkazywanie Księżycowi, po czym nosił go cały czas na szyi. Wypadł mu on, kiedy Raksha przeszukiwał go, aby zdobyć inne Shen Gong Wu. Wtedy ujawniła się potęga Księżycowego Medalionu, na którym bardzo zależało Rakshy. Demon posłużył się jego mocą, by zasłonić Księżycem Słońce, czego efektem było zamrożenie całego świata oraz pogrążenie go w wiecznej zimie. Oznaczało to spełnienie jego marzeń o wszechogarniającej ciemności, lodzie i śniegu. Nie chciał również zdobywać innych Shen Gong Wu, uznając, że efekt uzyskany przez Księżycowy Medalion wystarczy mu, by zapanować nad światem. W pojedynku mistrzów z Omim na zasadach Shen Yi Bu postawił Księżycowy Medalion oraz Serce Jonga. W trakcie walki użył Medalionu, by Kula Tornami nie mogła mu zaszkodzić - przyciągnął Księżyc, który miał obrócić żywioł Omiego przeciwko niemu: Ty nie wygrasz! Twój żywioł będzie żywiołem Rakshy!. Mały mnich zastosował jednak technikę "Atak Tsunami", który skierował fale wody na Rakshę, przyczyniając się do pokonania demona. Księżycowy Medalion przeszedł do Xiaolinu.

Drugi raz Shen Gong Wu zostało użyte w odcinku Wu Zyskało Moc?, w którym Jack Spicer wykradł go wraz z wieloma innymi artefaktami na polecenie Hannibala Roya Fasolki. Fasolka użył go, by zmienić pogodę na burzę z piorunami, która dostarczyłaby energię do jego maszynerii, która przelałaby na niego wszystkie moce żywiołu Omiego. Skomentował to słowami: Większość ludzi tylko gada o pogodzie, ale ja mogę ją zmieniać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki