FANDOM

Księżycowa Szarańcza (ang. Moonstone Locust) - Shen Gong Wu, które po aktywowaniu tworzy ogromną falę roślinożernych szarańczy; obok Łapki Ju Ju i Mrówek Majtkówek jest to jedno z trzech Shen Gong Wu, które potrafi generować chmarę robactwa; ukryta na bagnach pod korzeniem drzewa.

Uaktywniła się w odcinku Demoniczne Nasionko niedługo po tym, gdy Nasionko Heylinu (Gigi) osiągnęło szczyt swojej potęgi oraz zamieniło Kimiko, Claya, Mistrza Funga i Doja (a także Jacka Spicera i Vlada) w rośliny. Już zanim to nastąpiło, Fung wyjaśnił mnichom, że Księżycowa Szarańcza musi się jak najszybciej ujawnić, co wskazuje na to, że już raz mogła zostać użyta w VI wieku w celu powstrzymania Nasionka. Kiedy się objawiła, Dojo wyczuł ją, rozkwitając płatkami róży, z kolei Nasionko dowiedziało się tego od Detektobotki. Roślinny potwór postanowił zdobyć Shen Gong Wu przed Xiaolinem, gdyż obawiał się zakończenia swojej egzystencji. Omi i Raimundo użyli Przyczajonej Pumy jako środka transportu i - zabierając ze sobą Kimiko i Claya - wyruszyli po Księżycową Szarańczę. Zastraszeni przez Nasionko Jack Spicer i Vlad pomogli mu w znalezieniu miejsca ukrycia Shen Gong Wu. Po przybyciu na miejsce Raimundo sam musiał je zdobyć, gdyż Omi został zamieniony w roślinę w trakcie walki z Nasionkiem. Mnich i monstrum dotknęli jednocześnie Shen Gong Wu, rozpoczynając Pojedynek Mistrzów Shen Yi Bu, w którym postawili Skrzela Hamachi i Oko Sokoła (Xiaolin) przeciwko Odwracającemu Lustru i Kolcu Starych Piorunów (Heylin). Wyzwanie, które polegało na szukaniu ukrytego pod wodą Shen Gong Wu, zakończyło się zwycięstwem Raimundo. Nasionko usiłowało wykończyć go po swojej przegranej, lecz Raimundo użył wówczas Księżycowej Szarańczy, której moc spowodowała ponowny zmierzch potęgi potwora. Pędy Gigiego zostały zjedzone do tego stopnia, że zostało z niego tylko jedno ziarenko.

Po raz drugi użyto Księżycowej Szarańczy w odcinku Czas po Czasie (część druga), w którym na skutek zaburzenia czasoprzestrzeni przez Omiego stała się jednym z Shen Gong Wu należącym do Heylinu. W poczwórnym naprzemiennym pojedynku mistrzów o Oko Mistrza Dashi Hannibal Roy Fasolka postawił ją wraz z Przeobrażaczem, Łapką Ju Ju i Ogonem Węża przeciwko Shen Gong Wu Xiaolinu. Księżycowa Szarańcza przypadła Wuyi, która jako trzeci zawodnik użyła swojego artefaktu, by przeszkodzić Kimiko we wspinaczce po wieży. Szarańcze pożarły pnącza prowadzące w górę, przez dziewczyna spadła, jednak przedmiot ten nie przyczynił się do zwycięstwa Heylinu w pojedynku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki