FANDOM

KroliczekOszolom.jpg

Króliczek Oszołom.

Króliczek Oszołom (ang. Wuzzy Bunny) - Shen Gong Wu, które wypuszcza dym ogłupiający przeciwnika; pod wpływem jego działania osoba zaczyna zachowywać się w sposób irracjonalny i nie potrafi mówić z sensem - pod tym względem stanowi kopię Otumaniacza, choć może różnić się tym, że dłużej działa.

Króliczek Oszołom pojawił się w odcinku Upadek Xiaolinu, w którym Omi dał go Kimiko przed treningiem z Shen Gong Wu, co nie do końca jej się spodobało, gdyż chciała mieć Grzebień Meduzy. Gdy przez przypadek go użyła na Clayu, ten założył sobie but na nos, twierdząc, że to jego trąba. Później Kimiko zabrała Króliczka Oszołoma ze sobą, gdy szpiegowała Shadow. Kiedy razem z Ping Pongiem rozpoczęła walkę z siłami Chase'a Younga, Shadow obróciła działanie Shen Gong Wu przeciwko niej, przez co Kimiko zaczęła bełkotliwie śpiewać, chichotać, chodzić chwiejnymi krokami i tracić powagę sytuacji. Dopiero gdy Ping Pong wpadł na nią w świątyni Xiaolinu po tym, jak uwolnił się z pałacu Chase'a Younga, odzyskała stabilność umysłu i opowiedziała wszystko, czego się dowiedziała o Shadow, jednak było za późno - zdołała ona ukraść Shen Gong Wu dla Chase'a Young. Jednym z nich był Króliczek Oszołom, który jednak w odcinku Zło Wewnątrz (Heylin Within) przeszedł ponownie do Xiaolinu.

Ciekawostki Edytuj

  • Pod wpływem Króliczka Oszołoma Kimiko zaczęła mówić coś o Klingonach, kiedy powróciła do świątyni po walce z Shadow, co natychmiast podchwycili Raimundo i Clay, mówiąc o filmowej serii Star Trek, w której Klingoni są fikcyjną humanoidalną rasą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki