FANDOM

Króliczek Denshi (ang. Denshi Bunny) - Shen Gong Wu, które umożliwia właścicielowi metamorfozę samego siebie w energię elektryczną, dzięki czemu może przenikać przez różne technologie, systemy i oprogramowania, a także porazić przeciwnika; ukryty na pewnej górze.

Uaktywnił się na początku odcinka Wu Zyskało Moc?, w którym drużyna Xiaolinu stoczyła o niego walkę z Robo-Jackiem. Jack Spicer wysłał tego robota na polecenie Hannibala Roya Fasolki - była to tylko dywersja mająca na celu umożliwienie młodemu geniuszowi zła zdobycie Shen Gong Wu z krypty świątyni Xiaolinu. Raimundo rzucił później Króliczka Denshi Omiemu, gdy ten został uwięziony przez Hannibala Fasolkę. Mały mnich użył go, by przemienić się w prąd i dotrzeć do heylińskiego demona w chwili, gdy przelewał on na siebie energię wszystkich żywiołów Omiego. Dzięki działaniu Króliczka Denshi Omi zyskał równe siły w walce z Hannibalem. W odcinku [[Czas po Czasie (część pierwsza)] był jednym z Shen Gong Wu, które zabrał ze sobą Omi w podróż z 2005 do roku 2085. Podczas ucieczki xiaolińskich przyjaciół z więzienia Jacka Spicera Kimiko na rozkaz Raimunda użyła Króliczka Denshi, by przeniknąć do systemu pałacu młodego geniusza zła i odnaleźć miejsce, w którym znajduje się sejf ze wszystkimi Shen Gong Wu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki