FANDOM

KoscZingZom30.jpg

PandaBubba korzysta z "dobrodziejstw" Kości Zing Zom, którą trzyma w dłoni.

Kość Zing Zom - Shen Gong Wu, które umożliwia osobie z niej korzystającej przemianę innych ludzi w absolutnie posłuszne zombie; potraktowane nią osoby poruszają się w sposób sztywny i smętny, a ich wzrok wydaje się pusty; podczas działania Kości Zing Zom jej ofiary nie mają świadomości tego, co się wokół nich dzieje, przez co nic nie pamiętają po powrocie do normalności; ukryty na ręce posągu w Tokio.

Historia Edytuj

Objawiła się na początku odcinka Powrót PandaBubby, wzbudzając zainteresowanie Raimunda; mnisi dotarli do Tokio - rodzinnego miasta Kimiko Tohomiko - i stoczyli walkę o Kość Zing Zom z Jackiem Spicerem i jego Kojbotami. Starcie zakończyło się pozornie remisem, gdyż po zniszczeniu kojbotów zarówno dobrzy, jak i źli bohaterowie odkryli nieoczekiwane zniknięcie Shen Gong Wu. W rzeczywistości Jack Spicer wysłał podczas walki Jackbota przebranego za ninję, który wykradł artefakt i uciekł, przekazując ją swemu stwórcy. Jack Spicer sprzedał ją jednak tytułowemu antagoniście - hongkońskiemu gangsterowi PandaBubbie - który w zamian dał mu zaawansowane technicznie roboty. Wuya uważała, że to Shen Gong Wu należało się jej i demonstrowała Jackowi swoje niezadowolenie z tego powodu, ten jednak był tak zafascynowany swoimi nowymi robotami, że zapewnił ją o ich przyszłej skuteczności w walce o następne Wu.

PandaBubba wtajemniczył Jacka w swoje plany, pozwalając mu być ich świadkiem - użył Kości Zing Zom, by pracownicy jego wspólnika Toshiro Tohomiko (ojca Kimiko) wykonywali wszystkie jego polecenia; kazał im rozpocząć masową kradzież tokijskich sklepów i zanosić zdobyte towary do siedziby Tohomiko Electronics, którą uznał za swoją firmę. Gdy ojciec Kimiko się temu sprzeciwił, użył Kości, by przemienić również jego - odtąd stał się osobistym lokajem i masażystą PandaBubby. Omibot nagrał ich rozmowę, dzięki czemu xiaolińscy mnisi odkryli, co się stało z Kością. Stawili czoła PandaBubbie, pokonując niezbyt skutecznych w walce zzombifikowanych pracowników. Clay Bailey spowodował upuszczenie przez PandaBubbę Wu, a następnie w jej zdobyciu przeszkodził gangsterowi Dojobot. Gdy Kimiko chwyciła ten artefakt, PandaBubba uczynił to samo. Rozpoczął się pojedynek mistrzów o Kość, którego wyzwanie polegało na wygranej w świecie gry "Przegoń Zombie 4". PandaBubba utracił swą początkowo miażdżącą przewagę, zaś Kimiko odniosła zwycięstwo, po którym wymierzając sprawiedliwość jemu oraz Jackowi Spicerowi przemieniła ich w zombie, co Wuya skwitowała słowami: Zombie, co? Z pewnością gorzej już nie będzie!. Pod wpływem Kości obaj złoczyńcy zaczęli się wzajemnie gryźć. Przedtem jednak mnisi użyli jej, by uwolnić zniewolone umysły pana Tohomiko i jego ludzi.

W odcinku Wu Zyskało Moc? Jack Spicer za radą Hannibala Roya Fasolki wykradł Shen Gong Wu Xiaolinu, wśród których znalazła się Kość Zing Zom. Był to błąd z jego strony, gdyż Hannibal zaraz po jej wyjęciu uaktywnił ten przedmiot przeciwko niemu: Jack Spicer stał się zombie, które towarzyszyło mu wszędzie, dokądkolwiek się udał. Później w tajemniczych okolicznościach (na pytanie Omiego odpowiedział: Wolałbyś nie wiedzieć) sklonował go, dzięki czemu zyskał armię zombiech, która zniknęła, gdy Hannibal i Omi utracili swą potężną energię podczas walki. Shen Gong Wu również przestało działać, a Jack Spicer powrócił do swej normalnej postaci.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki