FANDOM

Giętki Lotos - Shen Gong Wu, które rozciąga wszystkie części ciała osoby jej używającej; pod wpływem działania tego Shen Gong Wu jego właściciel staje się elastyczny jak guma; podobną, lecz ograniczoną moc, mają Monsunowe Sandały, które potrafią tylko rozciągać nogi.

Historia Edytuj

Zadebiutował w odcinku Generalny Łomot, w którym jako objawił się jako pierwsze z czterech jednocześnie uaktywnionych Shen Gong Wu. Na jego poszukiwania wybrała się Kimiko, lecz Jack Spicer i Wuya wynajęli również Katnappe do jego zdobycia. Obie wojowniczki chwyciły go jednocześnie, przez co zaczął się między nimi pojedynek mistrzów, który polegał na skakaniu po aligatorach. Katnappe nie przemęczała się zbytnio, gdyż użyła podstępu, który doprowadził do porażki Kimiko. Giętki Lotos stał się własnością Heylinu. Kiedy Omi dokonał ataku na rezydencję Jacka i uwolnił trójkę swoich przyjaciół, Giętki Lotos przeszedł do Xiaolinu, jednak już odcinku Mala Mala Jong Jack Spicer miał z powrotem Giętki Lotos, który postawił w pojedynku mistrzów z Omim o Serce Jonga. Wygrać miał je ten, kto zbierze więcej żołędzi. Wtedy po raz pierwszy został użyty Giętki Lotos, którym rozciągał się Jack Spicer, by gromadzić żołędzie szybciej od Omiego. W końcu wydłużył swój tors w ten sposób, że Omi wpadł nań i odbił się, wpadając na drzewo, z którego spadły żołędzie dla Jacka Spicera.

W odcinku We Własnej Osobie Jack Spicer ponownie postawił Giętki Lotos, tym razem w pojedynku mistrzów z Raimundo o Odwracające Lustro. Wyzwanie polegało na grze w berka ze światłem latarnii morskiej. Dzięki Giętkiemu Lotosowi Jack mógł ukrywać się i uciekać przed światłem, a także sabotować działania przeciwnika, którego pochwycił swymi rozciągliwymi ramionami. Raimundo zdołał go jednak pokonać nieprzewidywalnym ruchem, dzięki czemu Giętki Lotos stał się jego własnością. Chwilę później mnich zdradził Xiaolin i przeszedł na stronę Wuyi, przez co Shen Gong Wu powróciło do Heylinu, by w odcinku po raz drugi przejść w ręce sił dobra w odcinku Cytadela Zagłady, w którym Raimundo pokonał Wuyę i znów stał się uczniem Xiaolinu.

W odcinku Łuska Błyskawicy Kimiko użyła Giętkiego Lotosu, by posprzątać podłogę pod kurzem, oczyszczając ją z kurzu, śmieci i innych nieczystości. W tymże odcinku Jack Spicer i Robo-Jack ukradli Giętki Lotos wraz z wieloma innymi Shen Gong Wu. W odcinku Miasto PandaBubby Jack Spicer sprzedał wszystkie (poza Małpią Buławą) Shen Gong Wu hongkońskiemu mafiosowi PandaBubbie, przez co ten stał się właścicielem Giętkiego Lotosu. Można zobaczyć, jak jeden z ochroniarzy domu PandaBubby rozciąga swoją rękę, używając Giętkiego Lotosu - jest to widoczne w momencie, gdy Omi patrzy przez Oko Sokoła. Po zwycięstwie Raimundo w Pojedynku Trzech Mistrzów mnisi zabrali prawie wszystkie Shen Gong Wu - w tym Giętki Lotos - z powrotem do świątyni.

W odcinku Uczeń Katnappe wysłała Twójboty do kradzieży Shen Gong Wu Xiaolinu. Jednym ze skradzionych Shen Gong Wu jest Giętki Lotos, którego można zobaczyć na dłoniach jednego z małych robotów. Jack Spicer wykradł je, a następnie postawił Giętki Lotos w pojedynku mistrzów z Omim w wyzwaniu "Prawda czy Kłamstwo". Kiedy sceneria na potrzeby walki zmieniła się w latające baloniki, Jack Spicer łapał się ich używając Giętkiego Lotosu, by nie spaść, jednak na niewiele mu się on zdał, gdyż młody geniusz zła nie potrafił mówić prawdy. Giętki Lotos wrócił do Xiaolinu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki