FANDOM

Gejzer Wushan - Shen Gong Wu, które potrafi wymazywać część pamięci przeciwnika; aby go użyć, trzeba założyć to Shen Gong Wu na głowę; ukryty na pustyni.

Uaktywnił się w odcinku Nowy porządek, w którym o jego posiadanie biły się trzy strony: Xiaolin (Omi, Raimundo, Kimiko i Clay), Chase Young (na czele armii dzikich kotów) oraz Jack Spicer (wspomagany przez Cyklopa). Jako pierwszy zdobył go Chase Young, po czym bez trudu pokonał mnichów, którzy chcieli mu go odebrać. Gdy się z nimi uporał, został zaskoczony przez Jacka Spicera i Cyklopa, który wyłonił się z piasku, chwytając go za nogę i podnosząc. Chase Young rzucił Gejzerem Wushan w Cyklopa, powalając go, jednak razem ze swoim Shen Gong Wu znalazł się w więzieniu Sfery Yun, którą użył przeciwko niemu Jack Spicer. Chase Young dalej był jednak właścicielem Gejzeru Wushan, gdyż Jack nie mógł go wziąć bez usunięcia Sfery Yun. Kiedy mroczny władca został uwolniony, wykorzystał Gejzer do swego największego planu. W odcinku Osąd Omiego użył go, by wymazać pamięć mnichów o walce, jaką przed chwilą stoczył z nimi, nasyłając na nich swą armię dzikich kotów. Chciał, aby w ten sposób nikt nie mógł go podejrzewać o zniknięcie mistrza Funga. Mnisi dowiedzieli się jednak prawdy w odcinku Ratowanie Omiego dzięki nagraniu zniszczonego Dojobota, który nagrał zarówno walkę, jak i użycie przez Chase'a Younga Gejzeru Wushan.

Ciekawostki Edytuj

  • "Wushan" to nazwa, którą nosi na świecie m.in. kilka miast.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki