FANDOM

CesarskiSkorpion

Cesarski Skorpion trzymany przez Jacka Spicera.

Cesarski skorpion kontratakuje - odcinek nr 29 z II serii serialu Xiaolin - pojedynek mistrzów.

Fabuła Edytuj

Ucieczka Shen Gong Wu Edytuj

Jack29

Jack Spicer wyrusza na poszukiwanie Cesarskiego Skorpiona.

Omi, Raimundo, Kimiko i Clay stają się świadkami dziwnego wydarzenia: Shen Gong Wu ze świątynnej krypty zaczynają unosić się w górę. Próbują je złapać, lecz magia, która wysyła je poza klasztor, jest silniejsza. Mistrz Fung przedstawia im przyczynę tego zjawiska: raz na 1500 lat dochodzi do rzadkiej koniunkcji planet, która powoduje samoistne łączenie się Shen Gong Wu w demonicznego golema znanego jako Mala Mala Jong, którego mnisi pokonali już raz w odcinku Mala Mala Jong. Tym razem ten heyliński wojownik stworzy Straszliwą Czwórkę, w skład której będzie wchodził zarówno on, jak i trzy jego kopie obdarzone tą samą mocą. Zadaniem mnichów jest nie dopuścić do ponownego ożywienia Mala Mala Jonga.

Powrót Mala Mala Jonga Edytuj

StraszliwaCzworka

Straszliwa Czwórka.

Tymczasem Jack Spicer również traci swoje Shen Gong Wu na skutek działania koniunkcji. Idąc za radą Wuyi, decyduje się również podążyć za Wu, jednak w przeciwieństwie do mnichów pragnie doprowadzić do powstania Mala Mala Jonga. Bohaterowie przybywają na skalistą wyspę, gdzie Shen Gong Wu zmierzają, by wypełnić swe przeznaczenie. Omi nie chce czekać na swoich przyjaciół w obawie przed tym, że nie zdąży powstrzymać Jacka Spicera, który używa Pierścienia Dziewięciu Smoków do przywołania swoich kopii. Omi bez trudu pokonuje klony, jednak traci przez to czas na wykonanie swojej misji i Mala Mala Jong zostaje wskrzeszony. Jack Spicer usiłuje namówić go do współpracy, ten jednak ucieka, czego świadkiem są Raimundo, Kimiko i Clay. Czują się winni myśląc, że działali zbyt opieszale.

Tryumf heylińskich golemów Edytuj

StraszliwaCzworkaKontraXiaolin

Starcie Xiaolinu ze Straszliwą Czwórką.

Powrót Mala Mala Jonga stanowi pierwszą fazę planu Wuyi: drugim jest powołanie Straszliwej Czwórki, który to etap spełnia się, gdy demon dokonuje napadu na pracownię Jacka Spicera w poszukiwaniu Pierścienia Dziewięciu Smoków. Odbiera go młodemu geniuszowi zła i tworzy swoje kopie, dzięki czemu istnienie Straszliwej Czwórki staje się faktem. Na jej czele ponownie opuszcza Jacka, którego Wuya zapewnia o trzeciej fazie planu, w której kluczową rolę odegra Shen Gong Wu o nazwie Cesarski Skorpion. Jego moc umożliwi właścicielowi przejęcie władzy nad umysłami drużyny heylińskich golemów. Xiaolińscy mnisi dowiadują się o jego objawieniu i wyruszają do wnętrza ziemi, gdzie go ukryto. Wyruszają po niego zarówno oni, jak i Jack Spicer i Straszliwa Czwórka. Dochodzi do konfrontacji mnichów z demonami, którą rozpoczyna Omi. Ponownie popełnia on błąd, gdyż uważa, że może sam pokonać Straszliwą Czwórkę. Potwory zadają porażkę bohaterom, a z zamieszania korzysta Jack Spicer, który zagarnia dla siebie Cesarskiego Skorpiona, dzięki któremu jednoczy swoje siły ze Straszliwą Czwórką i ucieka, zostawiając z niczym upokorzonych i dotkliwie pobitych mnichów.

Kontratak Xiaolinu Edytuj

W świątyni Xiaolinu mnisi rozważają, jak skutecznie stawić czoła złu, które osiągnęło wystarczająco wielką moc. Omi wyznaje przyjaciołom, że nie poczekał na nich podczas łączenia Shen Gong Wu i samotnie podjął walkę, jednak nie ma to dla nich znaczenia. Postanawiają rozsądnie podzielić siły w trakcie następnego starcia z Mala Mala Jongiem i jego kopiami. Atakują dom Jacka Spicera i wykorzystują moc swoich żywiołów, by zwyciężyć każdego demona z osobna. Zabierają Jackowi Spicerowi Cesarskiego Skorpiona, lecz gdy go trzymają, zostaje on pochwycony jednocześnie przez Straszliwą Czwórkę. Rozpoczyna się ośmioosobowy pojedynek mistrzów. Wyzwanie polega na strąceniu wszystkich graczy przeciwnika na dół. Pojedynek toczy się pod pracownią Jacka Spicera w niemal zupełnych ciemnościach. Jako ostatni na placu boju zostaje Omi, dzięki któremu Cesarski Skorpion staje się własnością Xiaolinu. Na zakończenie odcinka Omi rozkazuje Straszliwej Czwórce pograć w koszykówkę... używając Jacka Spicera jako piłki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki